sobota, 17 stycznia 2009

Gadżeciara...

Bardzo lubię dostawać prezenty, zwłaszcza scrapkowe! Czasami je dostaję ot tak, a czasami „wymuszam prośbą”, ale mam nadzieję, że Te które mnie obdarowują nie gniewają się o to:)
Oto moje zdobycze:
Karteczka do prezentu od Nowalinki (przyznaję, wymuszona na Rybnickim spotkaniu!), nie mogłam jej nie mieć, toż to mój niedościgniony wzór!



Kartka od Mamuty, którą miałam przyjemność poznać na spotkaniu w Babim Lecie w Katowicach (Też wymuszona!), ale co ja mogę na to, że ja tak lubię jej prace:)



Kartka od Dorki, kupiłam ją na spotkaniu w Krzeszowicach od pani, która nas tam miło ugościła. Za gościnę każda z nas ofiarowała kartkę, a potem mogłyśmy już kupować te które nam się najbardziej podobały!



Kartka z wymiany swiątecznej z Betik, która jest dla mnie jak siostra, której nigdy nie miałam.



Kartka mojego projektu, ale ma w sobie coś szczególnego, a mianowicie rysunek Arine! Musiałam ten rysunek gdzieś wkomponować, ale kartki nikomu nie oddam!



Wreszcie kartka od Jolagb z Forum, dostałam ją też przy okazji wymiany. Kartka jest piękna!

4 komentarze: