sobota, 16 stycznia 2010

Studniówka, spotkanie w Heliosie i pogaduchy z dziewczynami...

Przedwczoraj miałam robić kartki dla solenizantek i przyjaciółek, ale inna koleżanka, która nie zna słowa „nie mogę, nie przyjdę”! nie pozwoliła mi wykazać się:) (czytaj, „się posiedziało” do 23!). Kartki powstały więc dzisiaj rano!
A wszytkie zdjęcia robione aparatem typu "debil", zepsutym:)











A potem… Potem już było spotkanie w Heliosie…
Kto nie był ten niech bardzo żałuje…Bardzo!
Wspaniała atmosfera, cudowne dziewczyny, fajna zabawa…

















Mój syn jest już dorosły, a dzisiaj ma swoją studniówkę…
Jak ten czas szybko leci…
Nie było mnie w domu, kiedy wychodził, mąż stwierdził, że fajnie wyglądał, więc mu wierzę…
I na koniec wpis do wędrującego Czarnychoczu…



7 komentarzy:

  1. Karki robisz przecudowne!
    Dziękuję Ci za pamięć, za super prezenty i za te życzenia. Powaliły mnie, aż mi się łezka zakręciła w oku. Dziękuję kochana kobieto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza jest moja!!!!!!Buziaki ALINKO!!!!
    Super kartki, a wpis do albumu cudny, widziałam na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i nawet na zdjęcie się załapałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. cóż ja za minę zrobiłam 8)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. :( a ja baaaardzo żałuję, że mnie tam z Wami nie było.... chlip.. chlip.. chlip... Zdjęcia Super! A karteczki i wpis do albumy świetny.
    Mam nadzieję, że uda mi się do Was dołączyć na najbliższym spotkaniu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podobają te kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli te kartki robiłaś rano, to to odpowiednia na nie pora dla Ciebie ;) Są śliczne, absolutnie fantastyczne! Żałuję, że nie byłam z Tobą w Katowicach, szkoda, że nie było Cię wczoraj :(
    Buziaki, buziaki, buziaki!

    OdpowiedzUsuń