niedziela, 5 kwietnia 2009

Proste kartkowanie...

Miałam nie bawić się w kartkowanie Wielkanocne, bo nie!
Ale koleżanka mnie poprosiła i trzeba było, w związku z tym proste karteczki.
Nie mam czasu, jak większość z Was, praca zawodowa, szkolenia, dom
i w międzyczasie wypełniam wędrowniczek dla Oliwii, pracuję nad nim kolejny dzień, bo wiem jaką Oliwia jest mistrzynią, a temat niby banalny, ale dla mnie trudny! Wklejam więc prostaczki i wracam do albumu, bo muszę go jutro wysłać! Pozdrawiam „czytaczy i oglądaczy”, miłej niedzieli:)

5 komentarzy:

  1. Świetne te zembosingowane jaja, zwłaszcza w różu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, ze zaprzyjaźniasz sie z embossingiem?
    Miłej niedzieli Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny jajca-rski embossing :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. no pięknie pięknie
    ja też się przełamałam i zrobiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj za Wami nie nadążam, ciagle jakieś cudności:)) Świetne karteczki Alinko!!!

    OdpowiedzUsuń