poniedziałek, 27 lipca 2009

Przed wylotem (na miotle)...

Co każda scraperka robi przed wylotem?
No robi wpisy do albumów i albumy.
U Costy zrobiłam wpis przy "pomocy" moich uczniów.






W albumie Monikijacka pokazałam co mi sprawia radość.





No i kolejny „osiemnastkowy”
Reszta musi poczekać, bo jutro już będę w Grecji.
Tak się cieszę na ten wyjazd, bo kocham podróże w nieznane.
Wrócę za 15 dni! Pozdrawiam wszystkie oglądające i komentujące, a zwłaszcza pozdrawiam tych, co w domku wypoczywają! Buziaczki! Pa!
































3 komentarze:

  1. No, no kobieto u Ciebie praca, aż wre:))) Przepiękne albumy tu widziałam, tak,że należą Ci się wreszcie podróżniczo-szalone wakacje:)))I po powrocie pewnie zobaczymy nowy albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku same śliczności! Te wpisy - bomba! A ten album. Aż się chce mieć te 18 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie pracuś, tyle pięknych rzeczy stworzyłaś:))
    Ps.Od razu widać, że wakacje Ci służą:))Mam na myśli więcej czasu :))

    OdpowiedzUsuń